MEBLE POLSKA 2014, które odbędą się w Poznaniu w dniach 18-21 lutego już teraz cieszą się nadzwyczaj dużym zainteresowaniem.
Jak informuje organizator, liczba zgłoszonych wystawców jest w tej chwili aż trzykrotnie wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Firmy spieszą się, by skorzystać z promocyjnych cen, które obowiązują jeszcze tylko do 31 października.
Zgłoszenie w tym terminie to nie tylko oszczędność, ale także większe szanse na realizację życzeń wystawcy dotyczących lokalizacji stoiska. Ze względu na bardzo duże zainteresowanie targami ilość dostępnej powierzchni w dotychczasowej lokalizacji z każdym tygodniem jest bowiem coraz mniejsza.
Trampolina do europejskich rynków
Doskonałym wstępem do promocji edycji 2014 były entuzjastyczne artykuły na temat targów MEBLE POLSKA oraz kondycji i potencjału polskiej branży meblowej, które ukazały się w najważniejszych pismach meblowych na kluczowych rynkach za granicą.
„Targom Meble Polska udało sie w tym roku dokonać ostatecznego przełomu i ponownie stały się wiodącymi targami czołowego eksportera mebli na świecie”, pisał w relacji z Poznania niemiecki „Moebelmarkt”. Zdaniem zastępcy redaktora naczelnego Gerarda Schultheissa. Poznań odzyskał stałe miejsce w europejskim kalendarzu najważniejszych targów branży meblowej – obok Kolonii, Moskwy, Mediolanu i Brukseli.
Głos zabrał również brytyjski „Cabinet Maker”, który stwierdził że targi Meble Polska to bezcenna inwestycja w przyszłość.
„Jeśli chcesz, by Twoja firma wyprzedzała konkurencję, odwiedź Meble Polska i zajmij pole position”, radził artykuł podsumowujący poznańskie wydarzenie.
Podobnie pochlebnie pisał o targach MEBLE POLSKA konkurencyjny magazyn „The Furniture News”, którego zdaniem rosnące zainteresowanie imprezą wśród kupców zagranicznych potwierdza, że w ciągu ostatnich trzech lat Meble Polska utwierdziły swoją pozycję na meblowej mapie Europy. Także media z Europy Wschodniej doceniają siłę tego wydarzenia.
„Poznańskie targi meblowe to doskonała trampolina do europejskich rynków, nie tylko dla polskich, ale także zagranicznych firm”, podsumowała raport z Poznania dziennikarka rosyjskiego magazynu „Mebelszik”.
Program VIP dla kluczowych kupców
Tegoroczna ekspozycja zajęła powierzchnię 31.000 mkw. Wśród prawie 200 wystawców byli niemal wszyscy liderzy rynku. Ale co najważniejsze - targi odwiedzili kupcy meblowi z 48 państw.
Wśród ponad 15.000 zwiedzających aż 24 proc. stanowili handlowcy z zagranicy. Oprócz polskich gości najliczniej reprezentowani byli kupcy meblowi z Niemiec, Czech, Litwy, Wielkiej Brytanii, Rosji, Słowacji, Belgii, Francji, Ukrainy, Węgier, Łotwy, Holandii, Rumunii, Białorusi, Hiszpanii, Szwecji i Estonii. Ale obecni byli także goście z tak egzotycznych rynków jak Azerbejdżan, Libia, Mongolia, Paragwaj czy Nowa Zelandia.
„W przyszłym roku naszym celem nie jest już zwiększanie liczby zwiedzających. Koncentrujemy się bardziej na zapewnieniu obecności na targach jak największej liczby kupców meblowych reprezentujących wyjątkowo duży potencjał zakupowy, dla których przygotowaliśmy specjalny program VIP”, mówi dyrektor targów MEBLE POLSKA Józef Szyszka.
- Kluczowi handlowcy będą mieli na targach możliwość nieodpłatnego korzystania ze specjalnie dla nich zaaranżowanych pomieszczeń, służących im za tymczasowe biura i miejsca spotkań, i gwarantujących komfortowe warunki pracy oraz pełną dyskrecję niezbędną przy prowadzeniu negocjacji biznesowych.
Created in Poland
W przyszłym roku, podobnie jak podczas edycji 2013, w ramach realizowanego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki Branżowego Programu Promocji Branży Meblowej, którego MEBLE POLSKA są elementem, poznańskie targi meblowe odwiedzą zorganizowane grupy dystrybutorów mebli oraz dziennikarze z Niemiec, Rosji, Ukrainy, Wielkiej Brytanii i Francji.
Podczas tych wizyt ich uczestnicy zapoznają się z targową ekspozycją, wezmą udział w spotkaniach z polskimi wystawcami i zwiedzą polskie fabryki mebli. Organizator zapowiada także przygotowanie misji przyjazdowych kupców meblowych z Kazachstanu, Czech, Litwy i Estonii.
fot.Meble Polska 2013